gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

två steg fram och ett tillbaka..

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt...satt i soffan strax efter klockan 6...
Kaffe och två små pepparkakshjärtan :)
Drink på Blåbär, Banan , Apelsiner & Citron :)
 Åkte och tränade en och en halv timme! Skönt!
Hem och plockade lite tvätt..tog mig kafffe..
Fixade lunch: Idag Nötfärssbiffar ( gul lök, vitlök, oregano, basilika, peppar,cayenne , chilipeppar, salt, ägg & grädde)
 Smakade bra!
Kände av lite huvudvärk , men vi tog en promenad..
Åkte och gjorde ett ärende, sen var jag helt slut...
Två steg fram och ett tillbaka :(
Så trist, gör mig så ledsen...
Känns i alla fall bra att jag lärt mig hur jag reagerar och på vad och när...
Är väl bara att jobba på .....
Nu har jag druckit kaffe och ska vila en stund, innan jag ska stryka lite...jo ni läste rätt. / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: