gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bacon & Äggröra

Kategori: Allmänt

Var uppe tidigt i morse...sonen har åkt iväg och pimplar...(jag gillar inte isar...)  kul för honom :)
Kaffe och drink..Blåbär- Banan & Apelsin
 
Plockat lite här hemma...så våra gäster ikväll kan ta sig in...
 
Fått mig en promenad...fixat lite med ....inför ikväll..
Nu lunchat lätt... Bacon & Äggröra..Broccoli & Blomkål!
 
Ska ju äta ordentligt ikväll...om jag lyckas :)
 
Känner av ryggen...och mina händer och armar vill inte va med riktigt...som jag vill :)
Men dammsugaren måste fram...sen får det bli en kort promenad igen...när man bara ska sitta ikväll :)
 
Ha en härlig lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: