gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bappelssssin

Kategori: Allmänt

I morse kände jag en väldig stress...vet att de kommer i morgon vid sju och ska fixa med golvet..usch...bara hoppas det går snabbt och funkar bra :)
 
Kaffe och Bappelsssindrink :)
 
Tog en promenad..skottade...(gick så lätt, får väl se hur ryggen reagerar, men var ju varm när jag skottade)
Kört bort skräp...
 
Njutit lättlunch!
 
Zucchiniröran och broccolin från igår...Tomater med Basilika & Äggröra l..Åh så gott det var!
Nu längtade jag till Spanien direkt :)
 
Ska göra lite mat i eftermiddag tills i  morgon, då gubbarna intar mitt kök :(
Blir enkelt och gott!
Tortellini fylld med Ost...Tomatsås med Basilika & Vitlök :)
 
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: