gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak / Drink / Paj

Kategori: Allmänt

Känner mig seg idag....grått är det ute...
Efter kaffet blev det att grädda bröd!
 
Tog mig en Drink..Blåbär- Hallon- Banan- Apelsin & Citron
Visst ser det väl smarrigt ut :)
 
Idag ska jag ju äta Fläskfilé & Ris från igår...men har gjort en Paj till morgondagen...
Tog färsk Basilika i degen...vete & grahamsmjöl...
Det blev en "man tager vad man haver" - paj....
Bacon, Skinka, Salami, Tomat, Paprika; Ost- Ägg & Grädde ...Oregano, Svartpeppar, Pepparmix & Salt
Hoppas den blev god :)
 
Har precis fått undan disken...måste nog få fram dammsugaren en tur sen...mjöl på golvet...
Men först ska jag ta mig ut i gråvädret.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: