gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak / Fika / Promenad / Lunchfix

Kategori: Allmänt

Kaffade tidigt i morse....gräddade mina frallor :) 
Tog mig en drink...Blodgrape- Hallon- Banan
 
Tog med mig några Frallor och några Chocolate Chip Cookies och gick till min goa vän och fikade :)
 
När jag gick därifrån blev det en liten promenad....
In en tur på ICA....
 
Här hemma har jag gjort Hot Kycklingfilé lite sötsurstark :) med Jaminris....Gott och så starkt att näsan droppar hihi :)
 
Mätt igen....
Måste dammsuga och moppa golvet...men det tar emot....får bli en promenad i solen först :)
Hoppas ni har en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hejsan svejsan :)) ser mycket bra ut :))

    Svar: Hej på dig :) Gott ska de va ....det vet båd du o ja :)
    gizzez.blogg.se

    2013-02-26 | 17:50:45

Kommentera inlägget här: