gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak/ Shopping/ Promenad och Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Började med en kaffe i soffan...fick till två bröd...Baguettetyp...tog en drink: Avocado- Apelsin- Citron!
 
Blev inte bra..men jag jobbar på...fortsätter i den sura världen :)
 
Åkte en tur med min kära mor på lite shopping..
Kaffe på IKEA :)
Tro mig eller ej..Bullen "tvingade" jag i mamma :)
 
Blev lite smått handlat som vanligt :)
 
Lunch tog vi på Max! Grillad Kycklingburgare i Sallad, Grönsallad till och en Loka!
 
Fick tag på en snygg Kappa!
 
Tack mor för trevligt sällskap!
 
Hemma blev det en promenad...och en kopp fyrakaffe :)
 
Fått bort all disk (som jag lämnade i morse :(
 
Har en Sur på jäsning igen....den ska inte få jäsa i kylen i natt, utan jäser intill brasan och ska gräddas sent idag :)
 
Lutar mig tillbaks i soffan innan jag ska ta tag i maten för ikväll :)
 
Fin fredag på er! / Gizze
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: