gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak....och borde städa....

Kategori: Allmänt

Efter kaffe och dagens drink..Blodgrape- Apelsin- Citron & Banan
 
Gräddade jag Brödet......
 
Rågsurgrund och fördeg på Vete....
Skållat Havregryn, Solroskärnor, Krossat Linfrö...Bakat på Vatten, Vete en gnutta Honung och Salt såklart! Bara Rapsolja i bunken...
 
Tog mig en promenad...
Bjöd bort mig på kaffe! Tog med en bit bröd :)
 
Lunchat Zucchiniröra (Zucchini, Paprika & Lök) Blomkål, Broccoli & Rökt Skinka!
 
Nu får det nog bli en promenad igen....är grått och trist..men får väl lite energi :)
 
Ska göra nåt gott till kaffet i morgon då vi får besök! Sonen har bestämt vad...
Skulle kunna baka hur mycket gott som helst på en gång bara för att det är kul...men nån ska ju äta det också ;-D
 
Just..ska göra en Aioli också...som ska njutas ikväll! // Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ser gott ut!:)

    Svar: Det var det :)
    gizzez.blogg.se

    2013-02-16 | 10:29:44
    Bloggadress: http://nattstad.se/zahraas

Kommentera inlägget här: