gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Det blev allt mat...

Kategori: Allmänt

Fläskfilé & Ris & Grönsaker såklart...
Jag blandade en portion till mig med rödvinssåsen från igår...
Resten...till idag och i morgon med chilisauce, soya, grädde ....chilikrydda & cayenne + flingsalt!
Sallad till!
Min portion...med rödvinssåsen...
Sonens och morgondagens...
Smakade bra :)
Sonens variant...han äter sallad efter :)
 
Har en deg som ska in i kylen över natten...nybakt i morgon!
 
Nåt som inte gillas.......känner förkylning på gång...hoppas den går att mota bort...
Får bli en kopp thé med citron och honung nu! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: