gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fiskbiffar

Kategori: Allmänt

Var gröt beställt i morse också...Drink idag: Blåbär- Blodgrape & Citron
Här leker de för fulla muggar!
Vi har varit ute på gården och åkt skidor och kört bil...Rally i backen :)
 
Lunch idag: Fiskbiffar med Timjan..Morötter, Blomkål, Potatis & Vitlökssås!

 
Barnen leker för fullt..jag har dammsugit...tvättat sängkläder...
 
Är snart dags för lite mellis innan vi går ut igen...sen ska de hem..och jag ska ta mig en välbehövlig promenad!
Lär bli Melodifestival ikväll också...gillar Inte att Sean Banan är med...anser inte att han är artist...
 
Önskar er en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: