gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeda

Kategori: Allmänt

Sov dåligt...vaknade tidigt..uppe före sonen...tog en kaffe när han åt frukost..guldkornen sov...
När de vaknade blev det Grötfrukost...det var beställt sen igår :) Jag tog en drink..
Blodgrape, Apelsin & Banan
 
Sen var det dags för turen till Sjösala Öppna Förskola som de tjatat om så länge!
Där är så mysigt och fri lek, det viktigaste som finns! Min gamla arbetskamrat som har hand om Sjösala....Så kul att träffa henne igen!
Där blev frukt och fika..jag tog mig kaffe!
 
Tur till mors jobb...lunchade lite köttfärsgratäng..kollade på grävmaskiner....och lämnade ett bröd :)
 
Hemåt...lek, nu har kidsen ätit pannkakor från igå...Jag tagit mig en kaffe och en surdegsmacka..Mm så gott!
 
Har en deg på g...det blir Pizza ikväll :)
Nu kollar vi på Håkan Bråkan..mysigt...Ska snart gå ut och leka i snön!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: