gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grön dag...

Kategori: Allmänt

Kaffade....tog en drink...Blodapelsin - Banan - Hallon  (Blodapelsinerna finns ju bara en kort period och är så goda & nyttiga!  De är från Sicilien, den vackra ön jag så gärna skulle vilja besöka igen)
Tog det lugnt vid tv:n till nyhetsmorgon...
 
Tog mig en lång promenad...(Insåg att jag hade gått 70 minuter när jag kollade på klockan)
Himlen ser skum ut...konstigt blå...kanske blir snö...kan nog vara så...
 
Kaffade själv...
 
Nu ätit Pastan jag gjorde igår Tagliatelle med Grädde, Ost, Vitlök, Broccoli, Tomat & Paprika..
Till det stekte jag på Zucchini, Morot, Paprika & Broccoli...lite salt, peppar & thaisweetchili på...
Gula tomater...ska mumsa på dom under dagen :)
 
 
Men nu ska jag fylla på lite i frukt och grön & mejeri lagret :)
Kommer ju guldkorn i morgon, så jag får väl köpa lite godis också :)
 
Hoppas ni har en bra torsdag... / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: