gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kakor / Ont / Soffläge med Brasa

Kategori: Allmänt

Tog mig allt en promenad igen efter lunch....måste ju passa på att vara ute i solen!
Men har så ont...min kropp är inte kul alltså...nu har jag satt mig ner..för klockan är ju snart sex, då är det liksom lagligt att ta soffläge :)
Var iväg och tiggde mig kaffe också...var in på Lidl och var bara tvungen att prova deras Croissanter...Gör jag inte om. (De är mycket godare i fyrpack som man gräddar själv, om man nu inte gör egna )
 
Har bakat några kakor....Chocolate Chip Cookies!   Ska iväg och kaffa (hmm blir nog fika) i morgon...då ska jag ta med några...
 
 
Fördegen jäser..så i morgon blir det Nybakt...( ska allt ta med och bjuda på det också om det blir lyckat)
 
Skulle nog behöva gå och få massage...men finns ju inte en massör som är tyst...jag vill ha massage och inte en massa prat....
Fryser gör jag...får bli att tända en brasa....och nu är det dags att tända mysljus också :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: