gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kassler & Mos

Kategori: Allmänt

Inte mycket som går som man vill minsann..men men...
Fruktdrink: Blåbär, Hallon, Banan, Apelsin & Lime
 

Lämnade tack Kakan i morse...Kladdkaka med Ganache , Flagad Mandel och Grädde
Hoppas den smakade bra!
 
Fick mig en promenad, sen har jag fyllt på kylen och grönsaks & fruktskålarna igen :)
 
Lunch idag: Kassler Gött Mos Spenat & Ostsås !
Ostsås till sonen , men jag smakade lite jag också :) Spenaten blandade jag med ruccola, Supergott!


Mätt.nu / Gizze

Kommentarer

  • M säger:

    Smarrigt det såg ut=) här blev det lax idag med bulgur och kokta grönsaker=) Mixat dock men det var jäkligt gött iallafall :p

    ha en fin dag=)

    Svar: Jag såg allt din mat också! Skönt att få äta! Ta det lugnt bara! Ha en fin du också :)
    gizzez.blogg.se

    2013-02-05 | 17:07:04
    Bloggadress: http://kaosmorsan.se

Kommentera inlägget här: