gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kickstart / Påfyllning / Promenad

Kategori: Allmänt

Vaknar av sonens väckarklocka..trots att jag har hörselproppar...så lika bra att gå upp..
Kaffe och Kickdrink..Haha...lite energi ger det i alla fall :)
Blåbär- Banan- Apelsin
Tog på ordenligt med kläder och en lång promenad...halt är det ...
Handlat...hade tur att hitta billig Canvas :) Kylen påfylld..mest frukt och grönt..men blev lite bacon, kycklingfilé & fransyska också :)
Inte nåt onödigt sött nerplockat!
 
Ätit lunch: Spagetti & Köttfärssås & Grönsaker! 
(det enda jag har ketchup på..)
 
Funderar på att ta en promenad igen...solen gör sitt försök! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: