gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärsfylld Tortilla

Kategori: Allmänt

Ikväll blev det Tortilla Wrap med Köttfärs, Sallad, Vitlökssås & Tacosauce (Tog mina grönsaker från igår och värmde på och la i också)
Mätt och go...Så glad att jag blir så mätt på bara ett bröd..för bara ett tag sen hade jag klämt i mig två ;)
 
Är visst Melodifestival deltävling..får väl se om jag kikar...har aldrig gillat dessa deltävlingar...det var bättre förr- med En tävling.
 
Kanske finns det nån film sen att se också....
 
Blev lite irriterad förut, och inte så lite heller...har ju krånglat med Eldandet...haft sotarna här flera gånger, och nu gjort som de sagt..tätat luckan med Pannkitt....eldade igår...så skönt...och idag när jag ska tända får jag se att rutan spruckit.SHIT.
Det går bra nu va...fortsättning.....
 
Men tur man har filtar.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: