gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kyckling & Ris

Kategori: Allmänt

Uppe före tuppen...var ute och var taxi på morgonen :)
Kaffe & Drink..idag: Blåbär- Blodgrape- Banan
 

Promenad med mor...kaffe och lunch: Kyckling & Ris
Kycklinginnerfiléer vitlök, gul lök, paprika, champinjoner och morot...
Cayenne, svartpeppar, soya, thai sweet chili & maizena...
Gjorde även lite spenat till.. 
Smakade bra...
Nu finns det till sonen idag och till morgondagens matlåda :)
 
Tog mig en promenad själv! Moppade av köksgolvet...nu har jag ont i ryggskrutten igen :( Men men...
 
 
Nej nu är det dags att tända mysljus :)   / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: