gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mätt.nu

Kategori: Allmänt

Fick mig allt en andra promenad...men sen fick jag så ont i ryggen...det var två steg fram och ett tillbaks i snömodd...
 
Kaffade i min ensamhet..plockat lite här hemma, hängt tvätt...
 
Gjort en .....till i morgon...tror den blir god...kommer bilder i morgon :)
 
Ikväll har vi ätit enkelt och gott...riktig njutning!
 
Aioli- Oliver- Salami- Ölkorv- Rökt Kalkon- Morotsstavar- Gurkstavar...och mitt goda Surdegsbröd!
 
Har allt hunnit med att kludda lite också!
Nu är det soffhäng!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Isola säger:

    det där såg gott ut!

    Svar: Det kan jag lova att det var :)
    gizzez.blogg.se

    2013-02-15 | 23:32:33
    Bloggadress: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här: