gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pannkakor Plättar Brödbak

Kategori: Allmänt

Haft en så mysig eftermiddag och kväll!
Guldkornen har varit underbara :)
Lekt inne, Lekt ute, Åkt skidor, Sett film..och myst vid brasan!
 
De hade önskat Plättar...Och Pannkakor....Så det fick det bli :)
(Tog en pannkaka själv...gott, men ajabaja..och gjord på Standardmjölk..hmm ingen höjdare för mig)
 
Två Bröd klara!
Fördegen som jäser...
När guldkornen tittade på degen i assistenten kom det bästa på länge... "Jag ser att degen andas" Härliga de är :)
Den färdigjästa degen...härligt vilket liv det är i den!
Guldkornen sover sen före åtta....disken är borta och jag blir inte sen idag..../ Gizze

Kommentarer

  • Lisa - TCF säger:

    jodå, jag är tillbaka och mår finfint
    hoppas du mår bra själv :)

    2013-02-08 | 14:51:38
    Bloggadress: http://thecircusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: