gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snöyra Kaffe Drink Frallor

Kategori: Allmänt

Snön den yr....vill inte ha mer nu...trött idag...men blir nog pigg nu när jag fått min första kopp kaffe, drink på Hallon- Banan- Apelsin & Citron...

 
Frallorna är klara...degen blev väldigt lös...men tror de kan va goda :)
Härligt att se degen bubbla...
Nu ska jag till god vän och kaffa!
 
Ta det lugnt på vägrna! / Gizze

Kommentarer

  • Mor Maggan säger:

    Ååh, va gott brödet ser ut. Skulle nog passa mej.

    Svar: Du ska få av annat,, detta bakat på Vete, fast på rågsur.. ...ska baka på mer råg åt dig :) Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-02-06 | 13:29:13

Kommentera inlägget här: