gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig söndag

Kategori: Allmänt

Dagens drink Blåbär- Apelsin- Banan :)
 
Promenad i  solsken :)
 
Lunchat Grönsakssoppan från igår...gott!
 
Gjort en Tzatziki till ikväll...
 
Och en Aioli...
 
Då ska här mumsas :)
Nu får det bli en promenad igen...
Ha en fin söndag! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    göttigt
    här blir det väldigt ofta gröt i olika former.
    söndagar brukar det bli baguetter.
    jag tycker inte våffla överhuvudtaget är mat som vissa serverar, men ibland får man ta sig rätten att fuska.
    för mig är de efterätt, men idag fick dennis önskefrukost.
    nu blir det korvstroganof till mat och sedan en promenix.
    ha en fin söndag min vän
    kram

    Svar: Tack goa du! och detsamma <3 Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-02-03 | 14:17:03
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: