gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solsken

Kategori: Allmänt

Tog det lugnt i morse, känner att jag inte orkar stressa med nåt..
Kaffade när sonen åt frukost..
 
Sen tog jag min drink, idag Blåbär- Banan- Apelsin & Citron :) Så gott!
 
Tog min onda kropp ut  på en timmes promenad i solen! Härligt! Börjar värma lite nu!
 
Diskat och ätit rester av gårdagens Stek & Potatis...så mätt...
 
Funderar på att bju bort mig på kaffe...
 
Ska ta fram Surdeg så får det bli Nybakt i morgon igen :)
 
Ikväll blir det att se 112 på  liv & död i sjuan..då tjejerna på polisen i Åmål är med :)
Får bli Familjen Annorlunda i datorn istället :)
Det är ju Dicte också...fullt upp i rutan :)
 
Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: