gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Trevlig kväll

Kategori: Allmänt

Haft en trevlig kväll!
 
Här blev Rosa Bubbel..Smördegs snurror med flingsalt, sesamfrö och pumpakärnor...
    
Bjöd på Ryggbiff, tomat, sallad, Hemslagen Bea & Go Rödvinssås...Klyftpotatis med Timjan till...
Glömde visst fota...men det vet ni ju hur det ser ut...
Gott rött vin till!
 
Kladdkaka med mandel och ricekrispiesknäck..Inte snygg..men god :)
 
Tack för en trevlig kväll...och välkomna åter :)
 
Nu tar jag natt... / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Gud så gott det ser ut 😊 Det var precis sådan mat jag väljer när jag är på restaurang och detta är nog bättre än alla restauranger som finns kram på dig hoppas allt är bra med er <3

    Svar: Men tack vad du är gullig :) Det var gott! Och bara gjort på bra råvaror!Slänger ihop nåt sånt nästa gång ni kommer då! Ha en fin dag! Kram <3
    gizzez.blogg.se

    2013-02-17 | 13:40:59

Kommentera inlägget här: