gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vinterland

Kategori: Allmänt

Hade ju kommit nästan en decimeter i natt igen...
Drink idag: Apelsin Citron Banan

Sonen iväg på utbildning och jag fixa lite här hemma...
Tvättat...Kört en tur med dammsugaren..."stordåd"
 
Ont i ryggen och inte lätt att gå i snön, visst, de har plogat, men istället är det så halt..så det blev bara en kort promenad för att få lite luft!
Grannen har tagit vägen! Skönt! Jag fått bort från trappen, och runt bilarna, måste ju göras...
Har kaffat och läst tidningen (bläddrat genom den)
 
Lunchar Köttfärsgratäng från igår och lite Grönt :)

 
Har en Fördeg som jäser igen!
 
Snart ska jag hämta Guldkornen....här ska lekas och mysas.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: