gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dimma, sol, kylig vind och lite snö...

Kategori: Allmänt

Blandat väder idag minsann...
Efter frukost tog vi en promenad!
 
Sen blev det en go fruktdrink :)
Hallon Blåbär Banan Citron & Apelsin
 
Vi lunchade Kyckling & Bulgursalladen från igår :)
 
Fick bort disken..körde en tur med dammsugaren..
Tog en liten promenad igen..
 
Fikade med sonen..Kaffe & Hallonpannacottapaj :)
 
Nu har vi ätit Varma mackor Avocado & Sallad :)
Mina med Mozzarella sonens med riven ost..
Salami, skinka senap ketchup & oregano :)
 
Hoppas hitta nån film att kolla på....soffläge alltså / Gizze

 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det gör jag , dom har dennis nu
    och jag somnade i 2 timmar trots illamående.
    får se hur min natt sömn blir har både hjärtklappning och illamående.
    skriver t.o.m upp vad jag äter och just nu är det mest lite mat och nyttigare små mellanmål däremellan och framförallt mindre portioner.
    nu blir det ett kycklingspett och ris och lite jordnötsås.
    ska bli lite gott faktist
    kram

    Svar: Ja du måste nog vara noga med vad du stoppar i dig! Hjärtklappning är inte kul..
    Må så gott som bara går! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-01-10 | 20:46:13
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: