gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Familjen Annorlunda & Pannacotta

Kategori: Allmänt

Sotarna höll på länge här idag...hoppas det ska funka nu :)
Det krånglar med mycke nu tycker jag..
 
Men ikväll är det lugnt :)
 
Sonen köpte pizza..Själv tog jag Avocado blandat med Keso, citron, salt & peppar, Pumpakärnor..- Skinka- Oliver- Gurka- Tomat- Paprika!  Gott...
 
Farmen...
Nu börjar Familjen Annorlunda..då blir det Pannacotta , vanilj & kardemumma..och Hallon!

Ha en fin kväll!   /Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    så sant min vän sådana kan man vara utan
    ha en fin kväll nu
    kraaams

    2013-01-28 | 20:42:11
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: