gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Firad hela dagen!

Kategori: Allmänt

Många år blir det....och mycket firad blev jag :)
 
Började redan i morse....och dryga tolv timmar senare fick jag uindan disken efter att sista gästerna gått hem.
 
Hade gjort en salladsgrund igår på kycklingfilé och bulgur, soltorkad tomat, körsbärstomater och paprika...
En massa goa kryddor och olivolja :)
Den fylldes på idag med Sallad, Röd Lök, Fetaost & Oliver...
 Bra att ha så man slipper stå med mat...
Åt det på lunch och bjöd sen de som kom ikväll..
 
Hade lite kakor...
Gjorde en Zuleikatårta.....

Hallonpannacottapaj ....

Lite Bubbel blev det också :)
 
Tack alla! Nu tar jag snart natt...måste bara kolla lite bloggar först :)   / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Men hallå!! Har du fyllt år! Varför skäller du inte på mig! Jag har missat det :( grattis jättemycket på födelsedagen

    Svar: Kan väl inte skälla på nån som bara har en massa spam och lever hungrig heller ;-D Tack......många år blir det...
    gizzez.blogg.se

    2013-01-10 | 21:50:02
  • Anki säger:

    Tusen tack för gott fika och god mat allt du bakar eller tillagar blir så underbart gott. Vi sa till varanda i bilen hem att det är så trevligt när vi träffas❤ kram Anki

    Svar: Tack snälla ni för att ni tar er tid och firar "gamla" ...Kul att det smakade! Var ju bara enkelt , men jo det var gott :)
    Ja alltid lika kul-och nu ses vi snart igen! ❤Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-01-10 | 23:05:57

Kommentera inlägget här: