gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag..och nu tittade solen fram

Kategori: Allmänt

Tänkte precis säga grått kallt och isande vind..lite snö i luften tror jag...Men i detta nu kika solen fram...(för hur länge?)
 
Började dagen med kaffe och macka..
Dagens drink :)
Fick mig en kall promenad...Brrr..
 
Tvättar..
Lättlunch idag :Sallad :)
Ska äta gott ikväll!
 
Har så fina tulpaner i varenda vrå! Även fina rosor- mysigt!
 
Tror det får bli en kort promenad igen...kroppen ska ha sitt..sen kan jag sitta med gott samvete ikväll :) Då får det bli en brasa för nu är det inte varmt inne...
 
Önskar er alla en finfin fredag! / Gizze

Kommentarer

  • Jenny W säger:

    Hej Gizze :)!

    Av en slump så ramlade jag över din blogg och nu är jag fast att se vad som kommer här näst :)!
    Vattnas i munnen av allt du lägger upp fast jag alltid varit svår i maten :P.

    Denna blogg lär jag fortsätta följa looooong time :).


    Må så gott//Jenny W

    Svar: Kul att höra...välkommen att kika in här på min sida...Enkel mat för det mesta, då både ekonomin styr...och min "lilla" familj....önskar att man fick laga mat till ett helt gäng mest varje dag!
    Ha det gott! // Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-01-13 | 18:59:02

Kommentera inlägget här: