gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Var ute på gården en stund så guldkornen fick åka lite skidor..men oj så kallt det var...
Kul hade de i alla fall ..och de var så duktiga!
Sen har de lekt inne...sysselsätter sig själva så bra! Nyttigt för alla barn med lek!
 
Vi har ätit Fläskfilégryta Klyftpotatis Morötter Broccoli Sallad & Vitlökssås
...och lite godis såklart :)

Jag hänger i soffan och har på På Spåret...brasan tänd sen i eftermiddags , så här är såå varmt!
Guldkornen är i säng...pratas för fullt på rummet :)
 
Ha en fin kväll! Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    blir inte mkt av de idag, men tyvärr så gör de ingen skillnad.
    det är upp och ner dagar.
    och jag har haftuppehåll från sådant helt förut i över ett år och ändå vart värre än någonsin.
    så lite i normala mängder på helgen kan va oki.
    snart ska vi ut och kasta soppor och andas lite frisk luft.
    Hoppas du har en fin lördag
    kraam

    Svar: Har och haft en fin dag, men så kallt så vi var bara ute på gården 15minuter...HAr guldkornen och i morse var 17.3 minus...inget bra för dem, men på lunch var lite "varmare" då fick vi oss lite luft ;)Nu soffmys...snart kvällsmat...får bli stjärnorna på slottet och film sen Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-01-19 | 17:32:26
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: