gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Isbana

Kategori: Allmänt

Efter frukosten insåg jag att jag var ganska rörlig av mig, så det var dags för en promenad...i solsken...
Men när jag kom ut på gatan så var där bara IS....asfalten var livsfarlig...bara att sakta "krypa" hem igen...blev sur  direkt när jag verkligen behöver gå och idag funkar det...
 
Städade bort julen istället! Känns...
 
Gjorde lite go mat...
Fläskfilé, Klyftpotatis, Sås ..Rårivna Morötter, Vitlöksmarinerade Haricoverts & Sallad!

 
Diskade, dammsög ...tvättar..
Har gjort Pannacotta som vi ska gotta oss med ikväll :) Mums!
 
Tog bilen ut på stan, tog en promenad på stan...utan nån halka! Skönt att få röra sig lite, men nu...sitter jag här, nu har jag gjort för mycket..Soffläge som gäller! / Gizze

Kommentarer

  • Luce säger:

    Tack så mycket :D Ja, resan till Japan blir nog väldigt awesome!

    2013-01-04 | 09:16:04
    Bloggadress: http://Luces.blogg.se/

Kommentera inlägget här: