gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax, Paj & Romsås

Kategori: Allmänt

Stora muggen kaffe och en macka fick liv i mig....
Löste melodikrysset...
Duschade och tog en promenad...
 
Har ätit lunch nu! Västerbottenpaj, (med tomat & purjo) Egengjord Romsås & Lillängshamnens Honungsmarinerade Rökta Lax :)
Gjorde bara en liten sån paj...Sonen ska äta hos sin far , så jag fick äta ensam..Passade på att göra en Broccoli & Paprikapaj  (med tomat & purjo) på samma gång, så har vi lunch i morgon!
 
Nu sitter jag här och nästan somnar, så trött...får nog bli en promenad igen innan det är "lagligt" att sätta sig i soffan :)
 
Ikväll blir det stjärnorna på slottet och mamma mia (jo jag har sett den typ 12ggr redan men lite kärlek är aldrig fel)

Hoppas ni har en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: