gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Levain- Aioli- Oliver

Kategori: Allmänt

Var och fick mig gott kaffe och en trevlig pratstund :)
 
Ikväll har jag njutit......
 
Levainbröd- Aioli och Kalamata Oliver....Åh så gott!!!!!!!!
Min tallrik....
Sonens bricka...han äter Oliver med chili istället :)
 
Det enkla är det godaste! (Undrar hur magen ska må nu efter allt det goda brödet haha)
 
 
Aiolin blev supergod...mycke vitlök ska det va :)
 
Hoppas hitta nån film att se..../ Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Så gott det ser du är så duktig😊

    Svar: Tack goa du...det var väldigt gott....inte van att äta bröd nu..får se hur det går :) Tränar på surdeg....ska bli bättre och bättre! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-01-31 | 20:45:43
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja dom är goa dom.
    hotellets mat var sådär- ingen höjdare.
    lagade dock mumsiga köttfärsbiffar med tzatziki nyss blev så gott ummmm vitlök hehe.
    hoppas du får en fin fredag och en bra helg
    kraaam min vän

    Svar: Ja vitlök är underbart! Önskar dig en fin helg Yasmine! Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-02-01 | 15:32:48
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja mumma de
    nu kollar jag och dennis på mello
    hoppas på något bra bidrag
    kraam

    Svar: Kollar också...Cookies N Beans bäst hittills...brukar inte kolla...men ger det en chans :) Kram och ha en mysig kväll!
    gizzez.blogg.se

    2013-02-02 | 20:20:58
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: