gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snö fika promenad sopplunch

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen...
Snöat...
Sonen iväg och skotta..
Jag kaffe i soffan..
 
Dagens fruktdrink...Banan-Apelsin- Citron  Mumsig...
 
Fick fikabesök...så igår gjorde jag en sats Vanilj & Citronglass...
 
Idag slängde jag ihop en Äppel Havre Knäck Paj...typ...
Äpplen i formen..
På med Blandning av Smör, Farin & Fiberhavregryn..
In i ugnen i tjugo minuter..
Kokade en Knäcksås..Som jag hällde över...)
 
Smakade bra....
 
Grönsakssoppa fick stå och puttra under tiden vi fikade...
Bra mat det....!
 
Fick mig en promenad i kylan före lunchen...tror det får bli en tur igen...så har man i alla fall fått dagens dos med dagsljus :)
Hoppas ni har en fin onsdag.../ Gizze
 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: