gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snöat...

Kategori: Allmänt

Vaknade av att sonen skulle iväg och skotta snö...
 
Kaffe i soffan och sen fruktdrink..Blodapelsin- Hallon & Banan

 

Ont i rygg och höft igen...inte kul..fick mig i alla fall en promenad, det funkade bra!
Plockat lite här hemma och varit iväg med skräp till insamlingen..
 
Lunch idag blev Köttbullar i Gräddlingonsås Duchessepotatis från igår och en god Råkostsallad!
Vitkål- Morot- Purjo- Provencalska kryddor- Italiensk Salladskrydda- Peppar & Salt- Rapsolja & Vitvinsvinäger
 

Nu ska disken bort..väntar på Sotaren...fick ringa på honom igen, då jag tycker det behövs en sotning igen...funkar inte riktigt som jag vill...(som med så mycket annat )
 
Ha en fin måndag! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: