gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tortillawraps

Kategori: Allmänt

Här har vi mumsat ordentligt :)
 
Var så gott med Tortillawraps med Kycklingfilé- Stekt Lök & Paprika- Sallad, Avocado, Kebabsås & Tacosauce
 
Kommer inte dröja innan vi käkar detta igen!
Jag har ju inte ätit bröd det sista, så ett litet Tortillabröd blev jag så mätt på, tog bara kyckling och grönt i en liten hög efter :)
 
Nu ska jag hänga här i soffan och bara vara lat....skönt!  / Gizze
 
 

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Alltså, nu är det ett tag sen jag orkade kika på bloggar, men nu när jag här igen så inser jag att det är Livsfarligt för mig ju!
    Med mina gravidcravings så blir jag ju vrålhungrig på tortillas nu. JONAS ÅK Å KÖP!!!

    :)
    Kram fina du

    Svar: Kul att du orkar kika in igen!Hahaha ja bara skick iväg med gubben...snabbt ska d gå ;-) Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-01-30 | 21:20:30
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: