gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ännu en härlig sommardag

Kategori: Allmänt

Vi vaknade halv tio....Joo Halv Tio....tror inte det hänt mig på flera år....och barnen brukar vakna tidigare också....
Jordgubbar, Banan, Apelsin & Citron i morgonens drink!
 
 
Barnen åt flingor...
Tog med oss fika och åkte ut till vänern, men oj så det blåste...barnen tyckte det var kallt, så vi tog bara fika, sen åkte vi hem och fyllde upp poolen istället :) Där badade de länge!
Jag gjorde Provencalska Fiskbiffar (Torsk) Spenat & Potatis till lunch :)
 
När barnen hade åkt hem, fortsatte jag med tvätten...bytte rent i sängen, tog dammsugaren på en tur...i värmen...
Sen åkte jag och badade- simmade...så skönt- ja inte att simma, för det gillar inte nacken...men bara att få vara i ..och vattnet är skönt! Älskar det!!!
Nu har jag hängt tvätt igen och väntar på att sonen ska komma hem så vi får äta :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: