gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Årets första dopp

Kategori: Allmänt

När guldkornen kom så fikade vi...
De gjorde sina egna skapelser av kakan från igår, med smarties :)
 
Sen åkte vi till stugan och badade...jag tog årets första dopp! Så skönt :)
 
Hemma försökte jag klippa gräs...funkade en stund innan den la av igen...
Barnen har lekt och ätit gröt & godis
Sonen och jag har bara ätit Surdegsbaguette med Aioli, Tomater & Oliver...
Barnen i säng och jag i soffan.....trött, så här ska jag hänga i kväll!  / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Jädra gräsklippare! Men ni verkar ha det gött ändå!
    Kram på dig! /Petra

    Svar: Ja fy satan i gatan vad de ska krångla med mig...men jo vi har det gott!Vila benen nu :) KRAM
    gizzez.blogg.se

    2013-07-05 | 22:35:39
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: