gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagkväll med kludd och spotify

Kategori: Allmänt

Var blåsigt på stranden...kallt tyckte de andra...men inte jag...härligt...badade i vågorna, första gången på mina 22 år här som jag sett vågor där :)
Åt Nygräddad Baguette med stekt ägg :)
Kaffe & Bulle med Vaniljcreme :)
Hemma la jag mig åter i solen..tog en andra promenad för dagen..
Gjorde en sats med Gizzeglass...ska äta av den senare ikväll....
Mat för mig blev Tortellini med Tomat, basilika & vitlök :) mums!
En Caprese till det! Och vatten!
 Sonen åt Pizza...:)
Nu sitter jag här mätt...med en virre & har Spotify på med Gyllene Tider...det är min "konsertkväll" det...
Ska kludda lite..sen är det filmtime!   / Gizze

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Hej på kvällskvisten! Mysig dag o god mat som alltid! Nej jag har inte fått nån kommentar från dig på min Insta?! Kram Petra

    Svar: Konstigt ...jag har kommenterat där....Önskar dig en fin kväll..Nu ska jag trycka i mig gottigheter :) Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-07-19 | 21:05:02
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: