gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fuskardag...

Kategori: Allmänt

Repris..3 apelsiner, ½ Citron, 1 dl blåbär & 2 nektariner...Mumma!
Brödbak....inte så grova....lite råg, mest vete, lite fiberhavregryn, linfrö & solroskärnor..
Var iväg på möte...
Lunch på trappan..isberg tomat surdegsmacka med smör och västerbotten..och kaffe :)
Promenad...
 
Fika...sonen inne...jag ute...
Promenad igen...
Stekte Hamburgare (köpta såna hmmm..) tänkte ta mitt nybakta men tog ett friscobröd...får väl se vad magen har att säga om det...Mätta blev vi i alla fall... :) 
Fick fikabesök...satt på altanen...men då klarade jag mig utan bulle :)
Nu Allsång på Liseberg....Hoppas på nån film snart...sugen på att kludda men ingen canvas hemma...
Måste göra av allt kludd nånstans snart...får inte plats här längre... / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: