gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Grillat är godast...

Kategori: Allmänt

Det blev allt Grillat ikväll!
Marinerade Fläskfilé som jag grillade i skivor...
Sallad med Fetaost & Vitlöksdressing...
Ugnsfärskpotatis & Grön Sparris
Hemslagen BEA...Mmmm...kan ju inte bli så mycket bättre :)
 
Vatten till detta och pratstund på altanen..Disken är borta...även från assistentpyssel...deg ska jäsas i kyl över natten :)
Hittar inget att se på tv, så det får bli bloggläsning...för sent att börja kludda...det får jag göra en annan dag...men det hade passat nu, för det har börjat regna- det behövs säkert...bara det är fint i morgon igen :) / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: