gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Promenad kludd & pannacotta

Kategori: Allmänt

Tog mig en andra timmes promenad...kaffe igen...i solen..så skönt ute!
Ikväll åt vi bara Surdegsmackor med ost, salami & gurka...gott :)
Efter det blev det Pannacotta
 
Kluddat har jag också gjort...undrar var jag ska göra av allt  :-D
 
Förresten- Jag har klippt gräset också- Idag startade klipparn och var med mig hela vägen runt :)
Nu firas Kronprinsessan i tv.... / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mamma ska avlasta mig ett dygn och gå med dennis på skansen. så jag o vännen går ombord igen på min gamla skuta där jag jobbade förr om åren.
    kram

    Svar: Härligt och välbehövligt för dig <3 Det är du så värd! Have fun :) Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-07-14 | 21:22:35
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Vill gärna se ditt "Kludd" som säkert är superhäftigt! O även en bild på konstnären! Jag är nyfiken på vem som döljer sig bakom alla promenader o morgondrinkar! <3 Kram Petra, Ha det gott!

    Svar: Haha....kluddet visas inte och inte bild på kluddaren heller...Vet inte om du minns mig, men jag minns dig från skolan :) fast jag är året yngre ... hihi..Kram Gizze .Ha det gott du !
    gizzez.blogg.se

    2013-07-14 | 23:46:13
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: