gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Växlande väder....

Kategori: Allmänt

Har varit sol hela förmiddagen...nu har det molnat på ..precis till att jag tänkte sätta mig ute...
 
Morgondrinken: Blåbär, Banan, Apelsin & Citron!
Varit på möte..handlat lite frukt & grönt..
Fått mig en timmes promenad..
Ätit lunch: Kycklingfilé & Sallad!
 
Ha en fin måndag!  / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hoppas det var ett bra möte. Trevlig tisdag :)

    Svar: Mötet var helt okej! Tack detsamma i upplockning av blommorna :)
    gizzez.blogg.se

    2013-07-02 | 12:00:46

Kommentera inlägget här: