gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Broccoli & Blomkålssoppa / Tårta

Kategori: Allmänt

Soligt idag också!!!
Tog mig en drink...Banan, Gurka, Apelsin & Citron...
 
Gjorde en Tårta...
Sockerkaksbotten, Maräng & Kokos..Grädde med Vaniljstång och Färska Svenska Jordgubbar :)
 
Lunch idag: Broccoli & Blomkålssoppa...med salladslök, timjan, svart & vitpeppar, salt grönskaksbuljong & grädde...
Smarrigt!
 
Varit på tur en sväng...fixat lite...
Nu får det bli en promenad igen innan disken måste bort igen och igen och igen :)   
Finfin fredag på er! /  Gizze
 
 


Kommentarer

  • anette stensson säger:

    Önskar jag hade din lust att laga mat. Å så göra en tårta mitt i. Kram!

    Svar: 'åh ja har lust hela tiden :) Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-06-28 | 14:04:30

Kommentera inlägget här: