gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Liljedal - Torsk & Kräftstjärtsbiffar

Kategori: Allmänt

Lördagsmorgonsdrink : Blåbär, Hallon, Banan, Apelsin, Citron :)
 
Tog en tur till Liljedal...för att se invigningen av Kycklingleden!   http://www.nejden.org/
 
Gå in och kolla vettja :) Det bästa av allt var ju att får träffa en kär gammal vän...som jag inte sett på 25 år!
Så mycket arbete de lagt ner i Liljedal! Verkligen kul att se...och omgivningen är ju fantastisk!
De hade verkligen tur med vädret för när vi drog oss därifrån, då kom regnet...har regnat här hemma också men nu är det uppehåll...
 
Lunch idag blev : Torsk & Kräftstjärtsbiffar, Färskpotatis,  Cremefraichesås &  Grön Sparris
 
Smarrigt värre! 
På det ska jag nu klämma kaffe och tårta :)
   / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: