gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Go Gizzekaka - Kaffebesök - Guldkornspassning

Kategori: Allmänt

Gjorde en Go Gizzekaka igår...(sockerkaka med kakao och kaffe blev det) Glasyr på för att få lite gottigt :)
 
Passade ju bra att käre bror messa och kom på kaffe :) Precis som kakan var klar!
 
Sen drog jag iväg och var Guldkornspassare :) Mysigt!
 
Hem & kollade  Maria & Mindy och sen Farmen i datorn...Då blev det Kakao med honung och en macka :)
 
Idag tog jag mitt kaffe när sonen åt frukost...
 
Nu har jag tagit en drink: Blåbär - Hallon - Blodapelsin!
 

Tänkte att jag skulle få lite energi....komma i ordning och få en promenad. Åh. .nu säger de att det ska bli sol!  
/ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: