gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Iskallt ute- Kaffebesök- Sopplunch

Kategori: Allmänt

18.8 minus......är alldeles för kallt om ni frågar mig....
 
Morgonens drink: Svarta Vinbär, Blodapelsin, Apelsin & Citron!
 

Fick besök av go vän, så vi kaffade...och babblade :)
 
Ätit Sopplunch: Tomat och Morotssoppa!
 
Ekologiska passerade tomater, morötter, vitlök, färsk basilika..buljong..
Cayennepeppar, Chililpeppar, Svartpeppar & Salt....Den blev Hot kan jag lova :)
Surdegsmacka och vatten till....
 
Två fördegar på g....
 
Nu ska jag ut och gå ! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: