gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ja må han leva....

Kategori: Allmänt

Grattis käre bror...på din 40 årsdag!
 
Jag var uppe tidigt i morse..hade ju två små killar i sängen så kroppen orka inte ligga länge..
Guldkornen har lekt...de beställde Mannagrynsgröt till frukost..Själv tog jag Kakao (med honung) i bästa barndomskoppen och Hembakt Surdegsfralla!
Har hunnit klippa sonen...
Gjort........till kaffet till min käre brors kalas ikväll (Kommer bild i morgon)
 
Lunch blev Köttbullar Pasta Sås & Morötter...enligt önskan från Guldkorn (Jag hade tänkt göra Köttfärssås men det passade inte)
Hämtat sand..kört hem guldkorn...garnerat...lite....
 
Dammsugit duschat... är helt slut men sitter med en kopp kaffe nu och hoppas piggna till...för ikväll ska broder firas!!!
 
Ha en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: