gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mys

Kategori: Allmänt

Igår fredag blev det både bubbel och gott rött hos kära mor..Vi åt min goda Grova Surdegsbaguette, Aioli, Salami, Ost & Oliver!
Så gott!
 
I morse blev det nypressad Blodapelsin & Citron, Surdegsfralla och Kaffe!
 
Lunch idag blev Lins & Tomatsoppa och en halv fralla....
Vitlök, Curry, Cayennepeppar, Röda Linser, Morot, Gul Lök, Ekologiska Passerade Tomater, Buljong...Basilika, Svartpeppar & Vitpeppar..
Gott :)
 
Åkte och kaffade med god vän...kul att ses :)
 
Hemma blev det promenad och nu ska jag fixa kvällskäk!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: