gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sjösala- Fiskbiffar & Kladdkaka med Ganache

Kategori: Allmänt

Jag hann upp och få mig kaffe innan guldkornen vaknade idag...har så ont i kroppen så det var lika bra att gå upp.
Morgonens drink: Avocado- Apelsin & Citron..Gott
 
Hade kokt ägg, men killarna ville bara ha flingor...
 
Åkte till Sjösala...där det var fullt ös...nöjda grabbar! Tog oss en banan och sen kaffade jag och de fick festis och chokladboll :)
(Tack för trevligt sällskap vännen!)
 
Förbi mor en tur...kollade grävmaskiner :)
 
Hem och fixade lunch som idag blev Provencalska Fiskbiffar- Morötter- Broccoli - Potatis & Cremefraiche sås med Vitlökspeppar och timjan! Gjorde tabberas.....:)
 
Slängde ihop en Kladdkaka under tiden jag fick bort disken...med Chili & Kakao...och Ganache med Arrak :)
Får vispa och spritsa lite grädde senare..
 
Killarna leker men nu ska vi ut..måste få luft...kortpromenad till Ica för mjölk och grädd inköp...räcker nog för min onda höft idag...
 
Blir god 4 fika i alla fall idag :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: