gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snö i vårt land

Kategori: Allmänt

Jodå det har snöat igen....och som vanligt...vi får skylla oss själva att vi bor här.
 
Började dagen med en kaffe!
Drink idag : Hallon, Banan, Blodapelsin & Citron
 Sen gnagde jag en morot...
 
Iväg på möte....
 
Hemma igen tog jag en kaffe...
 
Och nu ätit lunch: Omelett med tomat och fetaost- Wokade Grönsaker & Vitlöksmarinerade Haricoverts!
Smakade bra...
 
Ska gotta oss ikväll - det är ju ändå lill-lördag! 
Nu ska jag försöka ta en promenad (med risk för att bryta både armar och ben)
Disken får vänta....borde visst tvätta också...men det får bli senare.... / Gizze
 

Kommentarer

  • ERIKA ENROTH säger:

    Muums!=) Får nog prova de där med smoothien. Hur mycket av varje hade du i?

    Svar: Ja de är så goa! Idag blev det 1 banan, ca 1 dl hallon 2 blodapelsiner och 1 citron (pressar citrusfrukterna först så saften får hänga med i mixern) Blodapelsinerna är så goa och nyttiga! Finns inte så länge så jag passar på nu! Lycka till :)
    gizzez.blogg.se

    2013-03-13 | 15:46:30
    Bloggadress: http://erikaenroth.com/
  • ERIKA ENROTH säger:

    Tusen tack!! =)

    Svar: Håller tummarna för dig vettu!
    gizzez.blogg.se

    2013-03-13 | 16:01:20
    Bloggadress: http://erikaenroth.com/
  • ERIKA ENROTH säger:

    Tack! =)

    2013-03-13 | 16:15:41
    Bloggadress: http://erikaenroth.com/
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Jag kommer lukta vitlök imorgon kan jag säga! Omeletten såg så så god ut! Ha en mysig lill-lördag!
    Snart är det Sveriges Mästerkock! Det ska jag inte missa! / Petra

    Svar: Haha...vitlök är underbart! (Att äta alltså) Jo omeletten var god, stygg som stryk bara..min arm orkade knappt hålla stekpannan..Ja snart mera mat ..i Tv ...Tack och detsamma / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-03-13 | 19:33:20
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: