gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tisdag

Kategori: Allmänt

Trött.nu...nyss ätit frukost..gott :) Pressad Blodapelsin- God Surdegsmacka med smör och ost..och stor kaffe!
Nacken strular för mig...(egentligen hela kroppen då men..)
Känns som jag ska svimma...ska iväg till optikern idag..hoppas kunna fokusera..och hitta mig bågar som är okej och inte för dyra!
 
Var ju iväg på Bio igår Små citroner gula- den var okej, kul emellanåt, inte hela tiden...( den får 3 G av mig )
 
Nu ska jag kolla triss skrap..sen kanske få en promenad innan optikern.../ Gizze
 
 

Kommentarer

  • ERIKA ENROTH säger:

    Hej. Jo de funkar väll... vill bli frisk bara.
    kramar!

    2013-03-05 | 11:17:08
    Bloggadress: http://erikaenroth.com/

Kommentera inlägget här: